تگ‌های عنوان Title tags
نوشته شده توسط : عباسی

 

لینک و پیوند سازی فرنگی سبب ارتقاء اعتبار دامنه (domain authority) می‌گردد. سئو سایت هرچقدر اعتبار دامنه یک وب سایت بیشتر باشد، شانس قرار به دست آوردن آن در بالا حاصل گوگل بیشتر میباشد. برای بالا بردن اعتبار دامنه می‌اقتدار از طریق‌های پایین استفاده نمود:
 
·تا میتوانید محتوای باکیفیت‌خیس صحیح فرمایید. هرچقدر یک محتوا کیفیت خوب باشد، قابلیت و امکان به اشتراک‌گذاری آن نیز بیشتر می‌گردد.
 
·محتواهای خویش را طوری تهیه فرمائید که قابلیت و امکان به اشتراک‌گذاری در کانال‌های اجتماعی را داشته باشند.
 
·از تایپ کردن برای بقیه وبسایت‌ها و پیوند دادن آن به وبسایت خویش غافل نشوید.
 
 
 
اهمیت لینک و پیوند سازی داخلی در بهینه سازی
هرگاه ورقه‌ای از وب سایت خویش را به صحفه‌ای دیگر لینک و پیوند دهید، یک پیوند داخلی ساخت‌و‌ساز نموده اید؛ در واقعیت لیک سازی داخلی بدین مضمون‌ میباشد که برگه ای از یک دامین (ِDomain) را به کاغذ‌ای دیگر از به عبارتی دامین متصل کنیم. این سیرتکامل از لینک و پیوند سازی موجب هدایت مخاطب به بقیه صفحه های گردیده و به وی یاری می‌نماید تا صفحه های گزینه عشق خودش را پیدا نماید.
 
به صورت خلاصه از پیوند سازی داخلی برای هدایت استفاده کننده در تارنما به کار گیری میشود. در‌حالتی که یوزرها بازه هنگامی بیشتری در وب سایت حضور داشته باشند، بانس ریت (Bounce Rate) یا این که نرخ پریدن وب سایت کمتر میگردد. خواسته از نرخ پریدن، درصد کاربرانی میباشد که بعداز بازدید از یک برگه، وبسایت را شکاف می‌نمایند، میباشد. در‌حالتی که کاربری وارد وب سایت ما خواهد شد البته بعداز بازدید از یک ورقه و فارغ از داشتن هیچ تعاملی از وب سایت بیرون گردد، در واقع یک پریدن پیش آمده میباشد. برای حساب کردن نرخ پریدن می‌اقتدار از ابزارهایی مثل گوگل آنالیتیکس بهره برد. در گوگل آنالیتیکس از ابزارهای سشن (Session) و هیت (Hit) برای به حساب آوردن نرخ پریدن به کار گیری می‌گردد.
 
لینک و پیوند سازی داخلی از با اهمیت‌ترین دست اندرکاران در سئوی داخلی میباشد. طبق گفته گوگل: لینک و پیوند سازی داخلی یکی‌از کلیدی‌ترین اقدامات برای ایندیکس شدن یک تارنما در موتورهای کاوش میباشد. این پیوند‌ها در کشف کردن صفحه های دارای ارتباط به موتورهای کاوش یاری کرده و سبب اعتبار بخشیدن به محتوای کاغذ و معرفی آن به موتورهای کاوش میشوند.
 
 
 
اشکال پیوند‌های داخلی
پیوند‌های داخلی به دو مجموعه ناوبری و مورد‌ای طبقه‌بندی میشوند:
 
پیوند ناوبری (Navigation links)
لینک و پیوند‌های که در نصیب‌های متفاوت یک تارنما مثل: سایدبارها، منو، هدر و فوترها قرار می گیرند.
 
غرض از پیوند ناوبری در پیوند سازی داخلی، بهبود تجربه استفاده کننده میباشد.
 
نوشته‌علمی پیشنهادی : کوتاه سازی لینک و پیوند چه چیزی است و چه تاثیری در seo تارنما داراست؟




:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: